U bent hier: Home
5 resultaten voor de zoekopdracht.
Filter de resultaten.
Type item








Nieuwe items sinds



Sorteer op relevantie · datum (meest recente eerst) · alfabetisch
Meer fake science van Roland Pierik
door J.L. de Kreek gepubliceerd 26-07-2021 Laatste wijziging: 25-07-2021 23:14 — opgeslagen onder:
Rechtsfilosoof Roland Pierik die lid is van de Gezondheidsraad en onwaarheid spreekt over de noodzaak van de Coronamaatregelen en vaccinatie, praat ook gevaarlijke onzin in verband met CO2. Roland Pierik laat via Twitter weten dat elektrische auto’s schoner zijn dan diesel- en benzineauto’s. Hij verwijst daarbij naar een publicatie waarin staat: “In Europa stoten elektrische voertuigen over hun volledige levensduur tussen de 66 en 69 procent minder CO2 uit dan auto’s met verbrandingsmotoren.” Roland Pierik kan in de bibliotheek van zijn Universiteit de feiten vinden die objectief bewijzen dat CO2-uitstoot van auto’s alles behalve vervuilend is en op geen enkele manier kan bijdragen aan opwarming van de aarde. Kennelijk wordt domheid en bedrog beloond in de universitaire wereld.
Wanprestatie kabinet Rutte
door J.L. de Kreek gepubliceerd 16-11-2019 Laatste wijziging: 19-11-2019 13:46 — opgeslagen onder: ,
Minister-president Mark Rutte wil niks weten van een wanprestatie in de stikstofcrisis. Er is helemaal geen stikstofcrisis. Er is ook geen CO2-problemen. Dit is een gepercipieerde crisis en gepercipieerd problemen in het hoofd van onwetenden. De oorzaak van verzuring van de natuur door verkeer ligt bij de Overheid die bekend met de feiten weigert maatregelen te nemen waarmee de hele kwestie in één keer betaalbaar is opgelost: invoering van CyclOx en vergelijkbare schone brandstoffen.
Stikstofcrisis schuld Overheid
door J.L. de Kreek gepubliceerd 14-11-2019 Laatste wijziging: 13-11-2019 22:15 — opgeslagen onder: , ,
De Overheid zelf is schuldig aan de uitstoot van stikstof in het verkeer. Er bestaan allang brandstoffen voor verbrandingsmotoren die schone uitstoot leveren. Op grond van artikel artikel 9.2.2.6a van de Wet Milieubeheer kan de minister deze brandstoffen verplicht stellen aan de pomp. De minister doet dit niet. Ook lokale overheden nemen niet het initiatief tot invoering van schonebrandstoffen. Een dieselmotoren werkt goed op verschillende kwaliteiten dieselbrandstoffen.
Kabinet misleidt dieselrijders
door J.L. de Kreek gepubliceerd 13-04-2019 Laatste wijziging: 18-04-2019 12:01 — opgeslagen onder:
Het kabinet wil milieuzones invoeren voor diesels die ouder zijn dan 15 of 20 jaar. Iedereen die een diesel van die leeftijd bezit wordt aangemoedigd de uitstoot te laten meten. Veel gewoon goed onderhouden oude diesels blijken namelijk schoner te zijn dan nieuwe diesels. Bovendien is de brandstof en niet de dieselmotor de oorzaak van vervuiling. De dieselmotor is zeer goed geschikt voor schone verbranding. De samenstelling van de brandstof bepaalt of de dieselmotor schoon is of niet. Zo leveren oude EURO III diesels op CyclOx EURO VI uitstoot. Ook kunnen dieselmotoren op gas rijden. Dat is een zeer schonen en goedkope brandstof.
Gemeente Amsterdam belazert kluit met milieuzone
door J.L. de Kreek gepubliceerd 25-01-2019 Laatste wijziging: 13-11-2019 12:13 — opgeslagen onder: ,
Burgemeester en wethouders van Amsterdam belazeren de kluit big time. Het bewijs van het bedrog is de uitspraak van de Afdeling rechtspraak van de Raad van State van 23 januari 2018 in verband met de milieuzone voor diesel bestelvoertuigen. Deze Milieuzone weert EURO V/VI voertuigen van voor 2000. En is gebaseerd op verkeersborden die geen grondslag hebben in het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens. De onderborden bestaan niet uitsluitend uit symbolen. En kunnen dus geen rechtsgeldig onderbord zijn.