U bent hier: Home / Algemeen achterlijk onderwijs

Algemeen achterlijk onderwijs

by J.L. de Kreek — last modified 08-02-2019 06:00
Opgeslagen onder:

Het mag een wonder heten dat het nog zo goed gaat met Nederland omdat het algemeen onderwijs in Nederland totaal is gecorrumpeerd. Onwaarheden worden als werkelijkheid onderwezen en getoetst op het examen. Het geschiedenisonderwijs is een prachtig voorbeeld van weerzinwekkend bedrog waarvan de onderwijzers weten of kunnen weten dat zij de klas chronisch voorliegen. Ook wat betreft natuurkunde en biologie worden de leerlingen de meest grote flauwekul voorgeschoteld waardoor zij in het maatschappelijk leven zullen bijdragen aan chaos wanend dat zij bijvoorbeeld het klimaat redden.

"CO2 weg ermee" de jeugd riep het echt gisteren tijdens de klimaatmars in Den Haag. Leerlingen in het algemeen onderwijs krijgen voorgeschoteld dat de wetten van Newton gelden. En dat de dichtheid van staal bijna 300% dichter is dan dat van aluminium.

Toch moeten zij ook napraten dat de torens van de Twin Towers door de aluminium Boeing vliegtuigen zijn ingestort. Dat rijmt niet. Het is van tweeën één. Of Newton is een leugen. Of de aluminium vliegtuigen hebben de stalen torens van de Twin Towers niet laten instorten. De Tweede Wereldoorlog en de Jodenvervolging zijn het werk van journalisten die daarvoor al in 1895 actief lobbycampagnes op touw hebben gezet. De leugens over de Tweede Wereldoorlog en de Holocaust en 9/11 worden breed gedragen door journalisten en media.

Anno 05 september 2019 demonstreren jongeren voor het klimaat. Wel belasting op groente. Geen belasting op kerosine. Da’s gek! Dan natuurlijk de CO2. Dat is de oorzaak van de klimaatverandering. Volgens de media en Chris Klomp van het Algemeen Dagblad. Omdat Chris Klomp oorverdovend zwijgt over de chronische kindermishandelingen door jeugdzorg en de kinderbescherming waarvan de jeugd reeds decennia slachtoffer is zal hij ook over het klimaat de waarheid verzwijgen. Is de logische gedachte. CO2 is goed voor het milieu. Zonder CO2 gaat iedereen dood. Er is geen leven mogelijk op aarde zonder CO2. Dat leren de leerlingen bij fotosynthese. CO2 is Bloeikasgas of Groeikasgas. Het broeien van dat gas boeit niet omdat bomen en planten ervan groeien en zo het klimaat redden.

Share |
Reclame

Doe aangifte. Help mee. Beeindig de crisis.